onsdag 7. juni 2017

10 x10 challenge - Days 2,3 and 4

Ok I'm well into my 10 X 10 challenge, it's going very well and I think I can manage for 10 days. I have actually lot more outfits of the 10 items and come up with new every day.

Da er jeg godt i gang med 10x10 utfordringen. Det går overraskende bra og jeg tror nok jeg skal klare å holde det gående i 10 dager. Jeg har jo lagt inn en del forskjellige antrekk i Stylebook appen og jeg finner på flere hver dag.


If you don't know what it means you can read about it here:
Hvis du ikke har fått med deg hva en 10 x10 utfordring er så kan du lese om det her:
10x10 challenge


Day 2
A day for relaxing at home doing nothing. Due to my condition, I have vestibular neurithis, I have to relax after days I've done a lot. It's really annoying, but it's the way it is. I try to not plan things 2 days in a row.



Tee from H&M, Taupe jeans from Floyd and Smith (I'm om my 4th pair with these particular jeans in this color now). Taupe cardigan from Sisters point, few years old, so soft and comfy. Leopard Scarf as a headband, necklace made of my friend for my 50th birthday. Watch from Michael Kors.




Dag 2
Ble en avslappende dag hjemme. Pga at jeg fremdeles sliter med virus på balansenerven så trenger jeg å hvile etter dager jeg har gjort en del. Så jeg har lært meg å planlegge dagene mine slik at jeg ikke har store planer 2 dager på rad, jeg trenger tid å hente meg inn igjen. Irriterende, men det er bare slik det er og akkurat nå må jeg bare leve med det.

Rating for this outfit: 9
headband did not work for more than 5 minutes or else it would be a 10, I have to short hair and the scarf was to smooth.



Day 3
I was out with for dinner with the girls, and also met up with my cousin and her husband first. It was a day where the weather couldn't really decide so I brought both umbrella and sunglasses. It turned out to be quite nice and sunny in the end so needed the sunglasses and had to put the scarf in my bag. I have left outerwear out of the challenge as we never know how it's going to be. I wore my pink denim jacket on day 3.



Jeans - Fiveunits, Pink denim - H&M, scarf - old one, shoes - New Balance, bag - Mulberry, sweater - Anna Field, watch - Daniel Wellington

 Dag 3
Var i byen og spiste middag og litt shopping med 2 venninner. Før det møtte jeg min kusine og hennes mann, vi drakk te og jeg leverte en kanin som hennes barnebarn skal ha. Og som en ekte Bergenser har jeg med både solbriller og paraply. Fikk kun bruk for solbrillene og det ble varmere enn forventet så sjalet havnet fort i vesken. Yttertøy er ikke med i de 10 plaggene, om de hadde vært det så hadde de jo fylt opp halve kvoten.

Rating of this outfit 8 
but only as it got warmer than expected, I could have worn a tee instead of a sweater and dropped the scarf.

Day 4
Again a day at home, relaxing and preparing clothes for a thrift sale on Sunday. Tee and cosy pants very casual, but adding the necklace I found when "thrifting" my closet the other day makes the outfit a little more dressed. My cosy pant are olive and not grey as in the collage. Later I put on the taupe cardigan. Well I put it on and took it off a couple of times to be honest.





Tee - Lindex, pants- Global Funk (supercomfy), necklace - bought in Greece years ago

Dag 4
Ennå en dag hjemme, slapper av og forbereder klær som skal selges på et loppemarked på søndag. T skjorte, kosebukse og et smykke jeg fant da jeg holdt på å finne ting til loppemarkedet. Det ble kjøpt på en Gresk øy for en del år siden. Taupe cardigan var av og på noen ganger i løpet av dagen.

Rating of this outfit: 10




Until next time

Kari








1 kommentar: