lørdag 5. august 2017

A touch of summer

A touch of summer, not outside,
but here on my blog. I dug out some photos we took on a day when it actually was a touch of summer, even if both photographer Kari and I were freezing cold after the shoot. 

Today I'll show a dress I've actually never worn, it's such a pretty dress, I got it from one of my very best friends. It's also a very revealing dress, it shows every bump I have, and even if I feel I'm quite slim this dress proves me I'm not. I love the cut, the color so if I only loose a few pounds and use a hold in body under I might pull it off, I've not given up on it yet. 
Ikke snev av sommer ute riktignok, men likevel et snev av sommer her på bloggen. Den dagen vi tok disse bildene, så det ut som en sommerdag, men vi var ganske frosne etter fotoshooten både fotograf Kari og jeg. 

Dette er en kjole jeg faktisk ikke har brukt, utenom da vi fotograferte den. En helt nydelig kjole som jeg fikk av en god venninne. Jeg elsker både snittet og fargen, men det er stoffet her som ikke er så snilt. Det er ganske avslørende og viser alt jeg eier og har av bilringer. Må nok ned et par kg til og bruke en hold in underkjole under om jeg skal føle meg helt komfortabel i denne. 
Dress - H&M M by Madonna, shoes- Gabor, bag - bought in The Phillipines

Throw on a denim jacket to dress it down, can also be worn with a leather jacket and boots. Also this dress has many possibilties like the other dresses I've shown before. Do you have a dress you almost never wear? Try every cardigan, jacket, sweater and blazer with it, I'm sure you'll find at least one combination that works. If you also try out different scarves, boots and sneakers I'll bet you find you can wear just any dress for any occasion. Try out even the things you never thought would work, you might get surprised. 

Denim- Linnea, bag- Mulberry, sneakers - Adidas

Hiv over en dongerijakke og ta på et par joggesko, da kan plutselig en finkjole bli et helt greit hverdagsantrekk. Svart skinnjakke og støvletter hadde også funket fint med denne kjolen. Har du en kjole som bare henger der til best?? Prøv den med diverse jakker, blazere, gensere, kofter og jeg er sikker på at du finner minst et fint antrekk. Lek deg med skjerf, sko og støvletter også, prøv gjerne ting som du aldri hadde trodd ville passe sammen, du kan bli overrasket. 

Looking at it now, it's not to bad, I'm sure going to dig it out again sometime soon and try it on on with a hold in dress underneath, I'm also back on track with my LCHF lifestyle, summer makes me relax on that and always add a few pounds. Now they're gone so maybe...


Når eg ser på kjolen nå, så er det ikke så gale, så jeg kommer nok til å plukke den fram igjen snart. Nå har faktisk et par av sommerkiloene som kommer på når jeg slapper litt av på lavkarbo livstilen forsvunnet. Så kanskje... 



Until next time

Kari 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar