søndag 14. mai 2017

The beauty of a capsule wardrobe -My first photoshoot

Her om dagen fikk jeg en kommentar fra en venninne her på bloggen. Hun syntes jeg burde være modell for klærne selv og sa at hun ville ta bildene. Man sier ikke nei takk til det, spesielt ikke når man vet at hun er en flink fotograf. I dag var det perfekt vær for en liten fotosession, overskyet og bare litt regn i luften. Jeg pakket en koffert med klær og tok på meg jeans og en hvit T skjorte, det var mitt grunnantrekk nå var det bare fantasien som satte grensene. Turen gikk til Hanevik på Askøy der vi først besøkte Butikk Josefin og så gikk turen ned til sjøen. I dag viser jeg den rosa denimjakken som jeg nettopp kjøpte på H&M.

Boots - Timberland, scarf - PM, watch - Michael Kors

The other day a friend of mine suggested I should model for the blog myself and offered to take some photos of me. I couldn't say no especially not since I know she's a good photographer. Today was perfect for a photoshoot, no sun and good light. My base was blue jeans and white tee, I packed my suitcase and my hubby was wondering if I was leaving him. We went to an island close by and had the photoshoot among some old boat houses by the sea. It was so much fun and, we decided to do this again sometime. Today I show you the pink denim jacket I recently bought at H&M.

Jeans- Fiveuntits, tee -H&M, scarf- H&M, bag -Mulberry, flats-Ecco, sunglasses -  Brilleland




Look at this very charming old boat, isn't it fabolous.



What a cool picture of my sunglasses.


And here she is, my friend Kari who took the photos.



None of the photos has been edited at all.

I already look forward to our next photoshoot Kari.

Would be very grateful for some comments if you like this post.

Until Next time

Kari

Linkup:Classy yet trendy

3 kommentarer:

  1. Dette var bare SÅ gøy! 😄 og er så absolutt klar for neste fotoshoot! Du var jo den fødte modell, og bke knallfin på bildene vi tok! 😄 😄 😄

    SvarSlett
  2. What a fun experience! You look lovely. You're capsule wardrobe has come together so beautifully. Can't wait to see more!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so Saxon, much appreciated. Yes it was really fun to see how different the outfits were even if it was the same base.

      Slett